در پارك فناوری البرز؛

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری سازی شد

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری سازی شد

تولیدو: یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز در امتداد بازیافت پسماندهای تر و حفظ محیط زیست موفق شد محصولات خودرا به حد قابل توجهی تولید و جهت فروش به سراسر کشور ارسال نماید.



به گزارش تولیدو به نقل از ایسنا، مهندس عباس علیزاده، مدیرعامل این شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز با بیان این خبر اظهار داشت: ثبت اختراع دستگاه کمپوستر در امتداد بازیافت پسماندهای تر فعالیت خودرا در ایران از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده است.

علیزاده اضافه کرد: شرکت ما در زمینه طراحی و نصب سیستم های نوین در ایستگاه های بازیافت زباله و همین طور تولید و پشتیبانی از دستگاه های کمپوستر در ابعاد خانگی تا صنعتی جهت نصب در مبدا تولید پسماند فعالیت می کند.

وی درباره تاییدیه این دستگاه توسط مراجع علمی و بهداشتی نیز اضافه کرد: دستگاه بیو کمپوستر قابلیت نصب در آشپزخانه های منازل مسکونی و صنعتی را دارد؛ این دستگاهها دارای تاییدیه عملکرد زیست محیطی از اداره کل محیط زیست استان تهران، دارای تاییدیه کودی از موسسه تحقیقات خاک و آب، تاییدیه فناوری سبز دانشگاه تهران است. همین طور این دستگاهها هم اکنون فقط توسط شرکت ما تولید می شوند که نسبت به نمونه خارجی هم از لحاظ عملکرد و هم مصرف برق و همین طور قیمت قابل قیاس نیست. این دستگاه از قسمت های بیولوژیکی، مکانیکی، حرارتی، تهویه ای، سنسوری و بوگیر تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: هتل ها و مسافرخانه ها، رستوران ها و سفره خانه ها، منازل و مجتمع های مسکونی، پادگان ها، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، کارخانه های صنایع غذایی، بیمارستان ها، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می توانند از این دستگاهها در اندازه های مورد نیاز خریداری و استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، این دستگاه الان به تولید انبوه رسیده و به بخش های مختلف سفارش دهنده در سراسر کشور ارسال می شود.





منبع:

1399/10/28
15:03:01
0.0 / 5
895
تگهای خبر: آموزش , تولید , خرید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
تولیدو