رئیس سازمان جهاددانشگاهی تهران در نمایشگاه بین المللی ایران متافو خبر داد

ورود به عرصه تأمین ورق های ساخت بدنه خودرو

ورود به عرصه تأمین ورق های ساخت بدنه خودرو

به گزارش تولیدو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان این كه از دستاوردهای این نهاد دستیابی به دانش فنی تولید ورق های مورد نیاز برای ساخت بدنه خودرو است، اظهار داشت: تابحال شركت های خودروسازی داخلی شماری از این ورق ها را از سازمان جهاد دانشگاهی تهران خریداری نموده و همچنان متقاضی هستند.


به گزارش تولیدو به نقل از ایسنا، دكتر سید علی طباطبایی در غرفه مركز تحقیقات و فناوری فراوری مواد ویژه فلزی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی «ایران متافو» با بیان این كه بیشترین فعالیت سازمان جهاد دانشگاهی تهران در دو حوزه نفت و خودرو است، اظهار نمود: در حوزه خودرو بحث كاتالیست ها و ساخت مونولیت های فلزی همچون موارد حایز اهمیت است.
وی با اشاره به وجود تحریم ها درباب آلیاژهای فلزی اظهار داشت: باید در شرایط كنونی با رفتاری هوشمندانه مانع از بروز خسارت ها و تهدیدهای ناشی از تحریم ها شد كه در این صورت است كه تهدید به فرصت تبدیل می شود.
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اعتقاد به این كه كشور در زمینه آلیاژهای فلزی، نفت و صنعت نیازهای بیشماری دارد، اضافه كرد: از دیگر مواردی كه مركز تحقیقات و فناوری فرآوری مواد ویژه فلزی بر روی آن فعالیت می كند لوله های مغزی مورد استفاده در حفاری چاه نفت می باشد كه این طرح یكی از ۳۱ طرح فناورانه جهاد دانشگاهی است كه از طرف دولت و مجلس به این نهاد واگذار شده است.
طباطبایی با بیان این كه در ابتداء این طرح از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری پشتیبانی شد و طرح و دانش اولیه آن در این نهاد بوجود آمد، اظهار نمود: بر این اساس در بستر طرح فناورانه لوله مغزی نمونه تولید و نتایج از صنعت مربوطه گرفته می شود كه اگر نتایج مثبتی به دنبال داشت تولید انبوه آن شروع می شود.
وی استراتژی و رویكرد فناورانه سازمان جهاد دانشگاهی تهران را نیاز بازار دانست و اظهار داشت: این سازمان همواره می كوشد تا نیازهای بازار را شناسایی و بر روی پژوهش های موثر و مورد نیاز تمركز كند و با دستیابی به دانش و تكنولوژی روز دنیا با تولیدات خود بازار مصرف را تأمین كند.




منبع:

1398/09/11
22:55:07
5.0 / 5
4940
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
تولیدو