كاهش ۹ و چهار دهم درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریكا

كاهش ۹ و چهار دهم درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریكا

به گزارش تولیدو میزان فروش خودرو های ژاپنی سوبارو در بازار آمریكا با یك كاهش ۹.۴ درصدی روبرو شده و به ۵۱ هزار و ۶۵۹ دستگاه رسیده است.


به گزارش تولیدو به نقل از ایسنا، سوبارو بعنوان یكی از معروف ترین برندهای خودروسازی ژاپنی، سهم قابل توجهی از فروش خودرو در جهان به خصوص در آمریكای شمالی را داراست كه طبق آمار و گزارش های انتشار یافته از جانب این خودروساز ژاپنی در وب سایت seekingalpha، میزان فروش سوبارو در بازار ایالات متحده آمریكا در سپتامبر سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل با یك كاهش ۹.۴ درصدی روبرو شده و به ۵۱ هزار و ۶۵۹ دستگاه در ماه گذشته میلادی رسیده است.
این خودروساز در این گزارش، افت میزان فروش محصولاتش را به تولید كم خودرو و كاهش سه روزه فروش خودرو نسبت به سپتامبر ۲۰۱۸ مربوط دانست و اعلام نمود كه از شروع سال جاری میلادی تاكنون، سوبارو موفق شده است ۵۲۵ هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو بفروشد كه برخلاف فشارهای وارده بر بازار، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۴ درصد رشد و افزایش یافته است. اوایل ماه گذشته میلادی بود كه شركت ژاپنی سوبارو از فروش ۱۰ میلیون دستگاه در بازار ایالات متحده آمریكا اطلاع داد و از این بابت ابراز خرسندی و شادمانی كرد.
توماس دال، مدیر ارشد اجرایی سوبارو در آمریكا در این خصوص با انتشار یك بیانیه مطبوعاتی تصریح كرد: چهل و یك سال طول كشید تا به فروش پنج میلیون دستگاه دست بیابیم این در حالیست كه تنها در عرض مدت ۱۰ سال توانستیم پنج میلیون دیگر را به این رقم اضافه و دستاورد جدید و بزرگی را در بازار آمریكا كسب نماییم.
او همینطور افزود: این آمار و استقبال بی نظیر مشتریان آمریكایی از محصولات سوبارو به معنای افزایش اعتماد و علاقه آنها به رعایت استانداردهای كیفیت، زیبایی و امنیتی خودرو های این برند ژاپنی تلقی می شود.
در زیر میزان فروش و درصد رشد مدلهای مختلف سوبارو در ماه گذشته میلادی به ترتیب ذكر شده است:
سوبارو Ascent: با ۹.۲ درصد كاهش، پنج هزار و ۳۱۹ دستگاه
سوبارو Forester: با ۰.۲ درصد كاهش، ۱۳ هزار و ۴۲۱ دستگاه
سوبارو Outback: با ۱۲.۵ درصد كاهش، ۱۱ هزار و ۲۸۱ دستگاه
سوبارو Crosstrek: با ۳.۹ درصد كاهش، ۱۱ هزار و ۸۹۵ دستگاه



1398/07/20
19:24:42
5.0 / 5
4222
تگهای خبر: استاندارد , بازار , تولید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
تولیدو