قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد؛

فروش فوق العاده خودرو های سایپا بزودی

فروش فوق العاده خودرو های سایپا بزودی

قائم مقام مدیرعامل سایپا با اشاره به استقبال گسترده مردم از محصولات این شركت اظهار داشت: سایپا تمام توان خویش را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باكیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.



به گزارش تولیدو به نقل از مهر به نقل از سایپا، مجید باقری در مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا و استقبال وسیعی که از جانب مردم برای ثبت نام در این طرح صورت گرفته است، اظهار داشت: بیشتر از ۴۵۰ هزار نفر در طرح پیش فروش محصولات سایپا شرکت کردند و این استقبال مردمی که جای تقدیر و تشکر دارد دو رسالت بزرگ را بر دوش ما می گذارد؛ یک آنکه مجموعه سایپا تمام تلاش خویش را برای عرضه و توسعه محصولات جدید داشته باشد و دوم اینکه در جهت کاهش التهاب بازار، خودرو های تولیدی در موعد مقرر تحویل شود.
وی افزود: نکته بسیار مهمی که در طرح پیش فروش محصولات سایپا اتفاق افتاد، ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای خودروی شاهین بود که مقرر است سری اول آن زمستان سال جاری وارد بازار شود بنابراین ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی شاهین گویای آن می باشد که مردم به محصول جدید گروه خودروسازی سایپا اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که خودروی شاهین مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است.
قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی با استقبال وسیع مردمی روبرو شد که دامنه تحویل خودرو ها، تابستان سال ۱۴۰۰ است، خاطرنشان کرد: با عنایت به چنین موردی وظیفه گروه خودروسازی سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده است بنابراین این مجموعه تمام توان خویش را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.
باقری با اشاره به اینکه پس از خودروی شاهین، محصول تیبا ۲ مورد استقبال عموم قرار گرفته است، تصریح کرد: برنامه ریزی ها بگونه ای خواهد بود که با سرعت خودرو های ثبت نامی تحویل مردم شود تا این امر کمک نماید که التهابات بازار روز به روز کمتر شود و مردم با آرامش بتوانند خودرو های مدنظر خویش را خریداری کنند.
وی افزود: متناسب با افزایش استقبال برای خرید خودرو، تلاش خواهیم کرد که با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا میزان تولیدات خویش را افزایش دهیم.
قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: دو هفته آینده (هفته آخر آبان ماه) مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو را خواهیم داشت این در شرایطی است که در طرح فروش خودرو که مراسم قرعه کشی آن امروز برگزار گردید ۳۱ هزار خودرو ارائه شد اما در جهت کنترل قیمت های بازار طرح های فروش فوق العاده هر ماه و پیش فروش ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: به مردم اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار خواهد شد و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.
باقری در مورد واریز وجه از جانب منتخبین طرح های فروش، اضافه کرد: از آنجائیکه بعضی از متقاضیان نتوانستند در موعد اعلام شده پس از اعلام اسامی قرعه کشی عملیات واریز وجه را انجام دهند ۱۲۰ ساعت دیگر فرصت تکمیل وجه داده می شود.

1399/08/14
15:58:55
5.0 / 5
1344
تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
تولیدو