رییس اتاق ایران خواستار شد:

قوانین ناسازگار با تحریم موقتا تعلیق شود

قوانین ناسازگار با تحریم موقتا تعلیق شود

به گزارش تولیدو رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: با قوانین و مقررات عادی نمی توان شرایط تحریمی كه همچون شرایط جنگی است را اداره كرد و بعضی از قوانین و مقرراتی كه با شرایط كنونی وفق ندارند، باید موقتا تعلیق شوند.


به گزارش تولیدو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی در جلسه امروز اتاق بازرگانی ایران بیان كرد: گستردگی توسعه صنعتی بر ابعاد اقتصاد كشور توجه به این بخش را به واقع پررنگ تر كرده است كه باید آنرا بعنوان یك هدف آگاهانه در راس سیاستهای اقتصادی قرار داد.
او با تاكید بر ضرورت و لزوم حضور بخش خصوصی در تصمیم گیری های اقتصادی، خاطرنشان كرد: اگر تصمیم گیران اقتصادی خواستار بهبود وضعیت معیشت مردم هستند باید به دنبال اجرای برنامه ای كامل و جامع با مشاركت نخبگان و فعالان اقتصادی كشور باشند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران در ادامه بیان كرد: اصلاحات اقتصادی در پشتیبانی از بخش های تولیدی واقعی و خدمات مولد باید بعنوان اصلی اجتناب ناپذیر در دستور كار واقع شود.
شافعی با بیان اینكه البته وزارت صمت با بخش خصوصی تعامل خوبی دارد، اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم اقدامات خوبی انجام داده و اتاق یك مطالعه جهت استفاده بهینه از خدمات این ستاد آماده ارائه دارد.

رشد نقدینگی باید به سمت تولید بیایید
او با تاكید بر اینكه سهم صنعت از تسهیلات بانكی باید ارتقا یابد، افزود: رشد نقدینگی باید به سمت تولید بیایید تا به ایجاد ارزش افزوده و اشتغال كمك نماید.
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مبحث پیوستن كشورمان به اوراسیا، خاطرنشان كرد: بخش خصوصی باید در تصمیم گیری در این مورد حضور داشته باشد.



1398/07/23
14:56:20
5.0 / 5
4214
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , خدمات , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
تولیدو