3128 حلقه تایر ناوگان سنگین در خراسان شمالی توزیع شد

3128 حلقه تایر ناوگان سنگین در خراسان شمالی توزیع شد

تولیدو: بجنورد- سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: در جهت اجرای طرح توزیع تایر ناوگان سنگین تابحال سه هزار و 128 تایر در میان ناوگان سنگین استان توزیع شده است.


احمد پوركاظم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه توزیع تایر ناوگان سنگین از 14 تیر ماه سالجاری شروع شده است، تصریح كرد: با عنایت به رایزنی های صورت گرفته و جذب تایر در سایز های سنگین تابحال تعداد چهار هزار و 492 تایر جذب شده است.
وی اضافه كرد: اختصاص تایر به ناوگان بر مبنای پیمایش صورت گرفته توسط ناوگان خواهد بود و اطلاعات پیمایش ناوگان توسط همكاران اداره كل راهداری و حمل و نقل استان از سامانه دریافت و تایر های جذب شده در میان فعالان عرصه حمل و نقل توزیع خواهد شد.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: آمار و اطلاعات ناوگان حمل و نقل استان بر مبنای اعلام اداره كل حمل و نقل و پایانه ها بیشتر از چهار هزار و 500 دستگاه است كه این تعداد در سامانه ملی حمل و نقل حدود سه و 600 دستگاه عنوان شده كه بر مبنای همین آمار و اطلاعات سهم استان در كارگروه تایر كشور تعیین شده است.
پوركاظم اضافه كرد: پیگیری های لازم برای اصلاح آمار و اطلاعات ناوگان استان توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه ها در سامانه ملی در جهت جذب تایر بیشتر در دست اقدام است.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی اضافه كرد: همه تلاش های لازم برای جذب تایر توسط سازمان و نمایندگی های شركت های تولیدی و وارد كننده تایر صورت گرفته است.
پوركاظم اظهار داشت: در ادامه تلاش های صورت گرفته، جذب تایر سنگین تسریع و افزایش یافته و خوشبختانه وضعیت موجودی و جذب تایر در ایام اخیر از روند توزیع تایر پیشی گرفته است.
وی اضافه كرد: در مورد تامین تایر ناوگان حمل و نقل همكاری و تلاش همه دستگاه ها و نهادها در جهت تسریع و نظارت بهتر در امر توزیع تایر ضروری می باشد.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی یاد آور شد اطلاعات تایر های داخلی و وارداتی از مبدا تا مرحله توزیع در سامانه های این وزارت خانه قابل رصد و پیگیری است و مشخصات تایر ها و دریافت كنندگان تایر در سامانه جامع تجارت قابل رویت و نظارت خواهد بود.
7185/ 6042


1397/08/10
01:02:48
5.0 / 5
4558
تگهای خبر: بازار , تولید , دستگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
تولیدو