مدیركل استاندارد تهران:

تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد

تجهیزات غیراستاندارد ۱۸ شهربازی در استان تهران پلمب شد

به گزارش تولیدو مدیركل استاندارد تهران از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته اطلاع داد.



به گزارش تولیدو به نقل از مهر، محمودرضا طاهری از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: در جریان بازرسی های کارشناسان استاندارد از شهربازی های استان، تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی های اسلامشهر پلمب شد که نام آنها بدین شرح است: احمدآباد مستوفی، افشین، پارک مسکن مهر، پارک سالور، ۲۲ بهمن، پارک ملت، پارک ندائی و توحید.
وی همینطور در مورد نام شهربازی های استان تهران که تجهیزات غیراستاندارد آنها در دوماه گذشته پلمب شد، افزود: شهربازی رهان، سرزمین کودک آفتاب، الهیه، شهید فکوری، آفتاب و مهتاب.
این مقام مسئول اضافه کرد: از آغاز سال تابحال ۱۰۷۲ مورد بازرسی از شهربازی های استان انجام شده است و در نتیجه آن ۴۱۸ تجهیز پلمب شد.
وی درمورد تجهیزات پلمب شده هم تصریح کرد: بهره برداران محترم اماکن تفریحی پلمب شده باید بلافاصله، نسبت به ثبت درخواست بازرسی در سامانه نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی اقدام نموده و بعد از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی، نقصها و عدم انطباق های اعلام شده را رفع کرده و مجوز بهره برداری سالیانه را دریافت کنند. بدیهی است درصورت عدم اجرای موارد فوق و هرگونه بهربرداری از تجهیزات پلمب شده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارسال و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.


منبع:

1399/08/12
19:29:36
5.0 / 5
1856
تگهای خبر: استاندارد , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
تولیدو