گشایش هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دكوراسیون در زنجان

گشایش هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دكوراسیون در زنجان

تولیدو: زنجان - هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دكوراسیون شامگاه /سه شنبه/ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی كاسپین زنجان افتتاح شد.


محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین المللی كاسپین استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دكوراسیون با 50 غرفه از استانهای مختلف همچون زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، كرمانشاه، همدان، كردستان، خراسان دایر شده است.
وی اظهار نمود: معرفی توانمندی های داخلی در حوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دكوراسیون از مزایا و اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه است.
به گفته فاطمی این نمایشگاه با اهداف تبادل اطلاعات، شناسایی نیازهای جامعه، بهینه سازی، افزایش كمیت و كیفیت كالاها و تولید ارتباط با سایر تولیدكنندگان برگزار شده است.
سرپرست نمایشگاه بین المللی كاسپین استان زنجان ادامه داد: نمایشگاه های تجاری فرصت ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورند تا محصولات و توانمندی های خویش را در سطح وسیعی عرضه و با فعالان حوزه ی كاری خود ارتباط برقرار كنند.
وی تصریح كرد: در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی و دكوراسیون مانند فرش و تابلو فرش، سرویس خواب، كابینت و ظروف آشپزخانه، لوازم برقی و لوستر عرضه می گردد.
این نمایشگاه از تاریخ 17تا 21 بهمن ماه سالجاری به مدت 5 روز درفضای عمومی چهار هزار و 600 مترمربع و یكهزار و 800 مترمربع فضای غرفه سازی شده و زمان بازدید از این نمایشگاه هم برای عموم مردم از ساعت 15 تا 21 می باشد.
به گزارش تولیدو به نقل از ایرنا، نمایشگاه های بین المللی كاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی كشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی بعنوان تنها نمایشگاه 100درصد خصوصی ایران در تشكیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با عنایت به موقعیت مناسب جغرافیائی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیكی به مركز كشور در زمینه تولید مراكز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش


1396/11/18
12:48:59
5.0 / 5
4783
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
تولیدو