افزایش ۲۹ درصدی تخلیه کالای اساسی در ۲ ماه امسال

افزایش ۲۹ درصدی تخلیه کالای اساسی در ۲ ماه امسال

تولیدو: طی دو ماهه نخست امسال، معادل 4 میلیون و 57 هزار و 473 تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد 29 درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل است.



به گزارش تولیدو به نقل از مهر، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه سال قبل (۱۴۰۲)، معادل ۴ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۷۳ تن بود که در این میان جو رشد ۱۴۰ درصدی، ذرت رشد ۲۸ درصدی، سویا رشد ۱۶۱ درصدی، شکر رشد ۱۰۰ درصدی و روغن رشد ۱۳۲ درصدی داشت.
رشد ۱۴۰ درصدی تخلیه جو تخلیه در دوماهه ابتدایی امسال
میزان تخلیه گندم طی دو ماهه نخست امسال، معادل ۲۶ هزار و ۳۲۵ تن و میزان تخلیه جو نیز معادل ۱۴۷ هزار و ۷۵۸ تن بود که حاکی از رشد ۱۴۰ درصدی جو نسبت به زمان مشابه سال قبل است و میزان تخلیه ذرت طی مدت مذکور معادل ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۷۶۶ تن بود که حاکی از رشد ۲۸ درصدی است.
تخلیه ۱۰ هزار و ۴۳ تنی برنج
افزون بر این گزارش، میزان تخلیه سویا طی ۶۰ روزه نخست امسال، معادل یک میلیون و ۶۴ هزار و ۷۱۰ تن بود که رشد ۱۶۱ درصدی را نشان میدهد و میزان تخلیه برنج نیز طی مدت مذکور، معادل ۱۰ هزار و ۴۳ تن بود.
رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر در بنادر کشور
این در صورتی است که میزان تخلیه شکر طی دو ماهه نخست امسال، معادل ۱۷۳ هزار و ۳۶۶ تن بود که حاکی از رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه این کالا نسبت به زمان مشابه سال قبل است و میزان تخلیه روغن طی فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ معادل ۲۳۰ هزار و ۱۳۷ تن بود که درباب این کالا نیز شاهد رشد ۱۳۲ درصدی هستیم.

1403/03/13
17:41:57
5.0 / 5
243
تگهای خبر: كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
تولیدو