نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین

به گزارش تولیدو، یک مقام مسئول اظهار داشت: قبل از آغاز و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم صورت می گیرد و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خویش را اعلام کنند.



سید ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار نمود: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و قبل از آغاز تعطیلات و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها و حتی ترمینال ها و عرضه خدمات از راه مأموران ادارات کل استاندارد در سرتاسر کشور اقدام می کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان ها و نظارت بر این بازرسی ها اعزام می شوند.
مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.
وی تصریح کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه های در ارتباط با نیازهای مردم صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم صورت می گیرد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت ها، نحوه عرضه خدمات و پذیرایی در هتل ها، نحوه ی استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران ها و برخورد با مشتری ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس ها و قیمت بلیت ها در ترمینال ها و… همچون موارد بررسی خواهد بود.
وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند از راه تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خویش را اعلام کنند.


منبع:

1402/01/01
14:36:14
5.0 / 5
362
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , سازمان , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
تولیدو