كاهش زمان رسیدگی به شكایت های مشتریان در سایپایدك

كاهش زمان رسیدگی به شكایت های مشتریان در سایپایدك

به گزارش تولیدو سازمان خدمات بعد از فروش سایپا در جهت تکریم مشتریان و در جهت عمل به مفاد قانون پشتیبانی از مصرف کنندگان خودرو، سرعت رسیدگی به شکایات مشتریان را افزایش داد.


به گزارش تولیدو به نقل از مهر به نقل از سایپایدک، بر مبنای آخرین نتایج ارزیابی عملکرد سازمان در مورد شاخصهای استراتژیک حوزه امور مشتریان، با عنایت به مفاد قانون پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان خودرو در خصوص رسیدگی به درخواست های مشتریان در کمتر از ۲۰ روز، شرکت سایپایدک ۸۰ درصد پرونده های شکایتی در سال ۹۹ را در مدت زمان ۲۰ روزه تعیین تکلیف کرد.
همچنین بیشتر از ۸۹ درصد پرونده ها تا آخر بهمن ماه سال ۹۹ مختومه شد که نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل ۶ درصد افزایش داشته است.
بنابراین گزارش، درصد پرونده های باز از آغاز سالجاری کاهشی بوده است. همینطور متوسط زمان انتظار و ماندگاری پرونده های باز روند کاهشی داشته و در بهمن ماه سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد بهبود یافته است.
این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگی شکایات به تفکیک ماه، میانگین زمان رسیدگی به درخواست های مشتریان در بهمن ماه ۹۹ معادل ۴.۵ درصد نسبت به دیماه و ۱۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود یافته است.
لازم به ذکر است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سایپایدک در دیماه سال ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال ۹۹، در دیماه ۹۹ نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را در میان شرکتهای خدمات بعد از فروش کسب کرده است.

1400/01/09
14:17:35
5.0 / 5
98
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
تولیدو